Z jakim wyprzedzeniem należy dokonywać rezerwacji transportu/wycieczki?
W przypadku transportu osób niepełnosprawnych oraz wycieczek min. dwa dni wcześniej. Jeśli chcesz mieć pewność że usługa zostanie zrealizowana w dogodnym dla Ciebie terminie rezerwuj wcześniej. W ten sposób będziesz miał gwarancję dostępności.
Co oznacza określenie transferu / przejazdu „w obie strony” ?
Oznacza dwa niezależne dni podróży / dwie różne daty. Jeśli zaznaczysz tą opcję w „formularzu rezerwacji” oznacza to że planujesz powrót w innym dniu i przysługuje Ci rabat za rezerwację transferu/transportu „w obie strony”.
Wyjątkiem są przejazdy tego samego dnia w obie strony, tj. Wieliczka, Tychy lub przejazd do Muzeum w Oświęcimiu. Cena w tym przypadku będzie stała.
Ile osób niepełnosprawnych może podróżować jednocześnie?
Podróż osób niepełnosprawnych jest możliwa: 1 osoba na wózku + 5 osób towarzyszących, 2 wózki + 2 opiekunów lub 6 wózków i 2 opiekunów.
Co się dzieje z wpłaconym zadatkiem po anulowaniu kursu?
W przypadku anulacji kursu lub wycieczki kwota zadatku wpłacona podczas rezerwacji przepada na rzecz usługodawcy.
Czy można negocjować cenę?
Tak. Dotyczy to jednak tylko kursów na dłuższych trasach lub przy transporcie osób niepełnosprawnych. W granicach administracyjnych Krakowa kursy odbywają się zgodnie z taryfikatorem i nie podlegają negocjacji.
Rezerwacja po godzinach pracy biura?
Tak, jest taka możliwość. Za pomocą formularza „Rezerwacja przewozu” lub za pomocą „Formularza kontaktowego”.
W razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji.